2010-06-24

kecoh betul..

Ni antara brg2 yg aku perlu bwk utk pegi sambong blajar... korg suggest la lagi brg ape yg perlu bwk..

-baldi
-berus gigi
-ubat gigi
-sabun
-syampu
-gayung
-bantal
-tuala
-cadar
-alat tulis
-baju
-seluar
-deodorant
-kasut formal/sukan
-hanger

dan skang aku nak tanye kat diri aku sendri. Perlu ke aku kecoh ngan barang2 yg aku perlu bawak? Kecoh btol aku ni kan. hmmm... 5/7 ni aku nak kecoh2 kat korang sume yg aku dah nak blah dari melaka.Aku nak gi merantau kat tempat orang. Nanti tak dapat la aku nak on9 facebook slalu, nak update blog slalu (slalu sangat ke aku update blog?), nak on9 ym slalu, nak jawab soalan kat formspring slalu. lagi2 ape yg slalu.. tu je kot. 

Ni berita yg aku nak sampaikan kat korang, untk makluman korang aku dah ada 'anak' taw.. Kalau korang tak caye cube korang tgk screenshot kat bawah ni..


hah! skang pecaye ke x? hahahaa.. :P memaen je la..

No comments: