2010-09-21

oh..

saat aku menulis tuk entri aku baru je balik dari praktikal. Walau p0n prktkal tak lame tapi kepenatan tu mmg sgt2 terase. Sudah lah penat pastu ngantuk pulak tambahan lg hujan bru je turun kat area aku ni lg la brtmbh-tmbh ngantuk. Aku ni jenis tak suka tido waktu ptg sbb bg aku tido waktu ptg ni adalah slh satu aktvt pembaziran mse. Huhu..(padahal nga tahan mate..argghh!!).

Oh skang aku pun tak tawu nak tlis pasal ape sebab kepala hotak aku da blank!! Huhu.. Ada sesape bole tlg aku? Aku dah blank brcmpur heppy. Hahahahaha.. Dah gila da aku. Akudahmerengsekaliantrimakasih..

4 comments:

♥ Cik Tiqa ♥ said...

wohoh!!! apa kau buat 1st day prktikal??

|Ihsan| said...

aq arahkn sister jge ptient..
Pastu aq lntik dri aq jdik ward incharge. Haha..

diana said...

same la..akak
pun tak suke tidur
petang..
bila bangun badan jadi sangat letih..
pastu nak marah je..

Anonymous said...

last week our class held a similar discussion on this subject and you point out something we haven't covered yet, appreciate that.

- Kris