2012-10-02

Seriously?

Macam dah lama tak update blog, aku dah lupa sejak bila aku tutup blog ni and aku terus tak aktif dlm blogging anymore. But just now aku bukak nuffnang baru teringat tentang blog ni. Seriously aku rasa agak janggal ketika ini because dah lama tak typing. Tadi saja-saja bukak nuffnang, earning suddenly dah RM90 for me banyak jugak lah, sebab apa? Sebab before aku tutup blog ni earning aku hanya RM12++, after a many months already passed suddenly naik ke RM90 and aku totally don't know where the earning come from.  A bit surprise lah kan sebab tetibe je ada duit so without wasting my time aku terus cash out. Yeah cash out, this is the first time aku cash out money dari nuffnang since aku join dari tahun 2008 and it will take a month untuk cek tersebut sampai ke tangan aku. yeah i know its too long but ape boleh buat cuma tunggu je lah. Aku ingat aku tak mampu nak cash out duit dari nuffnang tapi inilah hasil 4 years aku. 4 years! baru dapat RM90 :( sedihnya. 

 

in b4, next year i'll finish my nursing course. :) Mohon dipermudahkan segala urusan. Amin... 

No comments: