2009-01-14

Polis Makin Bergaya.Hehehe.

Korang percaye tak kalau Polis kat Malaysia ni pakai Evo 10.? Aku pun tak kompem. Tadi masa aku jln2 kat forum scukz.com aku ade jmpe gamba kete polis Malaysia, kete yang ada dlm gamba tu adalah kete Evo 10. Cam tak caye je kerajaan ade duit nak pakai kete mahal camtu. Korang tengoklah sendiri gamba tu kat bawah.









Kalau betullah polis dah pakai kete camni, silap2 diorang join race skali ngan kete2 lain. hik3.
Ape2 pun, lu pikir la sendiri!!!

Ade citer lagi ni. Tadi mase aku balik dari skola aku nmpk sejibik kete polis lalu dpn aku diorang pki kete evo 10 ni lar. Bawak kete bukan main laju lagi, pastu aku naik bas, bas ni pulak singgah kat SHELL nak isi minyak.Aku nmpk kete polis ni ade lagi kat stesen minyak tu. mmg smart lar kete tu. Plat kete tu WSB 9317. Pakcik polis, saya nak sebijik kete ni boleh??

4 comments:

farah suke cookies~~ said...

hohoho!
gns oh polis skarang!
btw.kete nih cm kete yg kena sita aritu kt trg ajer.
dier kena sita coz org tuh seludup kete.

K-A!R-yL or KhairiL's said...

wahhh
polis m'sia dh maju

suhz said...

evo 10? ok latu.. kalau kerajaan bule beli merc.. takkan evo10 takleh bli? :D

hans said...

biasalah tu....
diorang banyak duit.,..
ko lesen pun xlepas2 lagi...
haha