2009-02-16

3310 ke n3310i??

Fuyoh, letihnye aku bile da jadi budak skola ni. Macam2 keje nak kene siapkan. Dengan perangai cikgu yang suke keje skola yg banyak smpi tak terbuat keje skola tu. Skang ni ngah exam week bulan 1. Hu3..aku tak risau sangat sbb ni ujian je. Aku risau SPM nnti. haizzz.... Mintak2 lah aku boleh jawab solan SPM nnti.

Petang tadi pulak kaki aku punye kulit terbelah sebab terkene kace botol arak yang dah pecah. Malaun mane ntah yang dah minom arak tak reti nak buang dalam tong sampah. Bodo punya kaki botol. Aku bagi korang minom gune botol susu kang. Da la aku kene mse ngah maen bola. Aku pun satu, maen bola tak reti pakai kasut sekali amek ko. ha3... Tapi aku tetap nak salah kan orang yg minom arak tu sebab die bodoh gi minom arak. Tapi pas dah kene kace tu aku rilek jer maen bola. Wat cam takde ape2. Kontrol macho ma @hensem..

Lupakan sume pasal mende tu. Skang mari kite ramai2 tgk gamba kat bawah ni. Hu3... Hasil dari aku edit mengedit fon 3310 maka terciptalah n3310i. Henfon ni mempunyai kamera 16 megapiksel dengan memory fon yang terbina didalam sebanyak 160gb. Henfon ni jugak mempunyai 4G dan membolehkan korang membuat voice call. Canggihkan!!! Spekaer henfon ni walaupun satu, tapi mampu untuk membuatkan seseorang yang mendengar dari jarak 4 meter boleh pekak dan cacat seumur hidup. Jadi kene dengar dari jarak 4.1 meter dan keatas la. Henfon ni mempunyai fungsi sama seperti iPhone tapi henfon ni lebih canggih. Korang sume boleh menginstall game seperti Need For Speed Undercover, Crysis Warhead, Battlefield 2142, dan lain2 game yang mempunyai high requirement. Henfon ni memepunyai ram 16gb dan mempunyai 8 USB port. Harga dalam anggaran RM2500.00 - RM3000.00.



Amacam, ada ok?? ha3....

9 comments:

Ahmad said...

wakakakaka..lawak mcm sial..san ko try la buat..ko pegi anta design ni kat nokia sane ko keje ngan dorang terus :))=))

Farah Zoey said...

kt skola aku der org tules kt public phone skolah N3310i gk.
hahaha.
aku bacer tajuk pon da teringt kt public phone tuh.gelak sakan.
hahaha

didi said...

n3310i..
cube ar promote kat kedai2..
haha.. ~~

@farah..
public yg mane satu..??

Farah Zoey said...

public yg da kena ganti dgn yg bru aritu tuh.
yg aritu ganggang dier tercabut aritu.
skarang da bru public tuh.
xde suda n3310i tuh.

suhz said...

bleh main crysis tu, gle ni dah telebih canggih.. hehe
tp main confirm tak puas. ram xle blah, 16GB.. dia pakai OS ape? Maikrosof Tingkap 2010 ke? hehe

|Ihsan| said...

hahaha...maikrosoft XXXP. huhuhu...

Luth Textile said...

Salam, i need ur advice.. Nakkan pendapat dari anda disini

Thnkx..

Amir' said...

heh dota ad x??
mouse ad x nh nk men crysis??
webcam ad x??
uish! ram 16g! mletup x hp tu kalu taruk hdd 120 gg?
tpi aku tgk skrin dia cm huduh je..
leh tuka x?
tpi npe murh je eh hp nh??
kalu aku bli pda atom..ko bleh kawin kan x pda tu ngn hp ko nh??
msti anak drg lawa kan?
nh made in mana eh? mlaka ke?
aiseh kalu wat penahan pluru pistol..slamat x ko?
ko rsa orit x solan aku nh?

|Ihsan| said...

he2...amir. sumpah aku x phm soalan ko ni. ha3...tp klu tahan peluru kompem peluru tu yg "penyek"