2009-02-06

Penghinaan Terhadap Islam


Cube korang sume tengok blog ni -->> http://adibahahmed.blogspot.com/. kemunculan semula blog Adibah Ahmad. Tapi yang ni Adibah Ahm'e'd. Penulis blog ni islam atau pun tak? Aku pun x kompem. Tapi kalau korang rase penulis blog ni menghina tentang islam mari kita flag blog ni. Jangan malu jangan segan, kita flag blog ni ramai-ramai. Lagi ramai lagi bagus. Penulisan dalam blog ni banyak memanipulasikan tentang maksud ayat-ayat Al-Quran.

3 comments:

Cik Peanut said...

yeah!!!jum2x...
peanut dah wat post pasal menda alah ni...
n peanut dah pergi memflag banyak kali dah..
geram..
hehehhe
jum2x...reramai flag blog bodoh tu...!!!

|Ihsan| said...

yeah!!!.. skong Mak Cik Peanut ops!! slh2
Cik Peanut.

Cik Peanut said...

hohohoh...'kamu panggil saya makchik..???
meh akak peanut pulas telinga...
sakit tak..huhuhu
padan muka...
lallalala