2009-02-04

Gambar Zaman mude-mude.

Semalam aku belek2 album gamba lama keluarge aku. Pastu aku terjumpe gamba mase aku kecik2. Huhuhu.... mcm2 posing yang menarik aku buat mase kecik2 dulu. Ada gamba yang aku ngah gigit sepana larr, gamba mase ngah pakai kostum robocop larr, ada gak gamba yg censored tp aku xnak ltk kat sini. Wekkk!!! malu lol. Korang tgk jelah 5 pic yg aku dah upload untuk korang tgk kecomelan aku mse kecik2. huhuhu....

Hands Up!!! aku tembak kang. hahahaha.... umah agak bersepah mase dulu sbb aku yg wat sepah. Biaselahkan, dah kate kanak2 ade je yg nak disepahkan.

Ni gamba mase aku bayi lagi. Mak aku kate ni kat Pantai Pengkalan Balak. Tembam tak aku? huhuhu.... itu penumbuk kalau kene kat mate Bush sure lebamnye.

Hahaha...ini die gamba aku ngah geget sepana sambil memegang skrudrebar atau pun screwdriver. Sekali imbas macam pompuan plak aku mase kecik2.

Mase ni aku masuk contest pakaian beragam. Aku jadi ROBOCOP. jangan maen2 tau. Aku ade pestol bunyik2. Yg pompuan 2 org tu ngan mamat pki kot tu sumpah aku tak kenal sape. Lorat nak amek gamba ngan aku.

Chewah!!! yg pki songkok merah tu lah aku. Ada macam ustaz tak? ish3...Gamba ni diambil selepas aku persembahan atas pentas ngan abg2 aku n jiran2 aku. Kitorang nyanyi lagu Raihan tau.

Ni je la gambar yg aku dapat tunjuk kat korang sume. Mse kecik2 mmg aku tak secomel korang. Saje je upload kat sini nak bagi korang tengok.

6 comments:

hans said...

hahaha...
robocop...

farah suke cookies~~ said...

wahh!.
btol larh.
cm pompuan ckit.
tp ko tetap comel!!

|Ihsan| said...

[hans] apehal??

[farah] perghh!! tenkiu2.

- m!ss_yaNa - said...

hehe ~~
cute.. :)

aTuL said...

cute gak ko mse kcik..
kui3

Cik Peanut said...

hohoho...
cute giler time kecik2..
tul2 cam dak gurl..
hehhehe