2009-08-28

Panggang ciken

Sekejap je dah seminggu kite sume berpose. Alhamdulillah lah stakat ni aku lum ponteng pose lagi dan tahun ni aku tak nak skip pose sme dengan tahun-tahun yang lepas. Dalam seminggu pose ni dah 2 kali lak aku ponteng gi smayang terawih hehe. Sbb pertame tak pegi pnt dan sbb kedua tak pegi aku ngan membe-membe aku wat barbeque memalam dan inilah cerita yang aku nak kecoh-kecohkan kat dalam blog buruk lagi huduh ni.

Semalam aku ngan membe-membe aku gi kuar carik baju raye. Sehari suntuk carik baju bukan maen susah lagi sebab carik kedai tak jumpe-jumpe. Dah 5 kali round tak jmpe-jmpe kedai tu. Pastu call membe aku tnye kedai tu kat mane die gtaw dkt-dkt dgn kedai Bizandry. Pastu jalan balik kat situ baru jumpe, dah banyak kali round tak nampak-nampak kedai tu mungkin sbb kedai tu kene bomoh kot haha!. Angkat baju selai pastu blah. Balik tu singgah Mydin Ayer Keroh beli ayam tuk di'barbeque'. Angkat chicken wing 8 ketul pastu bayar kat kaunter 7 Eleven ekceli Mydin hehe.

Bengang gile mase nak idupkan api kat arang dengan kipas satay takde terpakse gune kotak nak kipas bara api tu. Pastu api da marak abis ayam aku hangus itam legam. So sesape nak amik aku jadik chef untuk hotel korang bole calling aku melalui talian 999. Membe aku lak sempat buat ikan bakar tapi kepale ikan tu putus pas dah abes bakar. Nak letak skit gamba kat sini bagi korang nye air liur melimpah ruah mase bulan2 pose ni. Hehe...



4 comments:

Farah Zoey said...

cis,sungguh kejam dirimu wahai encik ihsan!
hehe ;D

::IZzuL:: said...

tak geti masak nak masak....
masak makanan banduan boleh la...

irkuysdamha said...

terliur aku tgk weih.. (lupa sahur)
daimngh!

|Ihsan| said...

terima kasih diatas kesudian anda untuk memberi komen... cewah!! haha...