2008-09-17

Selamat Hari Raya Dari Muhammad Ihsan



Bersempena dengan hari raya yang lagi beberapa hari lagi yang akan menjelma.aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.Rasa-rasa aku raya tahun bagi aku x brape nak meriah sngt sbb aku ni dah besar pastu duit raye dapat tak banyak sikit aje.Ni aku nak cerite skit aktiviti aku di pagi raya.Pertame, pagi-pagi pergi masjid, pas dah abis sembahyang raye balik rumah, pastu minta maaf, bersalam-salaman dengan ibu bapa, abang-abang, akak-akak(aku takde akak) dan sedare-mare.Pastu mase salam-salam tu dptlah sikit duit. Lepas dah salam pergi melawat kubur-kubur sedare-mare, atuk, dan nenek. Tu je lah aktiviti aku di pagi raya..Ops!! ade lagi satu belom tulis. Lepas balik masjid makan ketupat dulu.Hehe.Dah puase 30 hari makanlah ketupat pulak kan..hehe...tahun ni aku x main mercun sbb duit takde.Kalau aku terkasar bahase dengan korang, aku mintak maaf banyak-banyak...
p/s:Kad di atas tu aku buat dengan menggunakan Adobe Photoshop untuk ditujukan kepada 'member-member', rakan-rakan, sedare-sedare dan visitor blogger/blog aku semua. Amik jgn x amik...

9 comments:

J!mMy said...

mekasih2..slamat hari raya gak..hehhe..ko raye umah atok x thun ni??

|Ihsan| said...

same2...x sure lg lah...

abg mafia said...

amboi.. awai g ar..
anyway,me too..
Nanti aku wish jugak.. tapi aku akan wish biasanya nak dekat2 ngn raya r..

- m!ss_yaNa - said...

slmt ari raye aidilfitri..
kalo aku ade wat slh kt ko..
atau ade post2 yg menyakitkan ati ko..
aku mintak maaf..

ShakRoil said...

selamat hari raya ihsan.. walaupun aku tidak mengenali mu dengan lebih rapat.. cuma visitor saja.. nak ucap blek.. slamat hari raya..

irkuysdamha said...

wahhh... ihsan kerek eh buat kad raya sendiri... :P

Selamat Hari Raya...
Maaf Zahir dan... errrm... Batin... :P

Ahmad said...

selamat hari raye korban!
adoiyai silap lagi
selamat hari raye aidilfitri!

amirwashere said...

hoho kabar bek..btw trimas arr ekad tu ye..

|Ihsan| said...

sume skali aku nak ckp SAMA-SAMA!!!
hehehe...