2008-09-29

Saat-Saat Akhir

Pertama sekali aku nak ucapkan ribuan terima ksih kat semua pungunjung blog aku kerana tidak jemu-jemu untuk mengunjungi blog aku yang x seberapa ni.Die kesempatan yang ada ini, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN jika aku ade TERkasar bahasa, TERkasar ayat dalam post atau pun TERkasar dalam berchatting di YM, aku mintak maaf banyak-banyak.=]
Berbalik kepada tajuk post ni, bukan sebab apelah, cume nak ceritekan sket yang aku ni demam selsema.Aduh!! dahlah berape hari lagi nak raya tapi demam pulak datang melanda bak
gempa bumi di sichuan hehe. takpelah
Walaupun lautan luas kuredah, gunung tinggi ku tawan,eh! melebih-lebih plak aku ni.
biarlah demam pun, tp aku ttp x tnggl puase tau.hehe..Ditambah lagi dengan sakit tekak yg aku alami.Fuyoh!! pedih siot...asyik-asyik batuk je, batuk kering lak tu. rase cam nak tercabut je anak tekak aku ni.Mungkin ni post aku yang terakhir bulan ni.Jadi rajin-rajinkan diri korang untuk melawt blog aku untuk post-post menarik pada bulan depan.Lagi sekali aku nak ucapkan:

SELAMAT HARI RAYA

3 comments:

faidyot said...

cian ko batuk2
btol ni ko xtggl pose?hehe
terkasar dlm bechatting kt ym tu tade
tapi men buzz2 aku ade!!huhu =D

didi said...

kite serupa...
batuk smpi sore da xkeluar...
selesema smpi tisu berkotak2 da abis..
huhu ~

btw,,maaf anda diterima..
hehe ~
aku pown nak mintak maaf k..
slmt ari raye...!!! ~~

|Ihsan| said...

Miss>>maaf anda juga diterima...

faidyot>>hehehe...sry klu terbuzz lebih2...