2008-10-05

Pagi Raya



Download video link: MediaFire

Akhirnya aku berjaya meng"upload" video yg aku dah buat..haha video kat atas tu keadaan rumah atuk aku mase pagi raya hari tu. Mase pagi-pagi x rmi yg smpi sbb sume ade keje sket. x bnyk.Pastu, dlm kul 9 lebih sume dah smpi. Perrghh!!! sesak gile umah tu.Aku pun berpeluh-peluh.
Waduh-waduh.Sambil-sambil aku salam dpt ler skit duit dari pakcik2 makcik2 aku.
Aku tujukan video ni khas untuk sedare aku iaitu Mizi aka Jimmy.
Jadi Mizi aku dah publish video ni. Family kau sume boleh tengoklah ye..hehehe...=P
Gamba-gamba kat bawah pulak gamba angpau2 yg aku dpt n gamba sedare-sedare aku.
Tu saje wat mase ni..bye!!bye!!


hahaha!!duit singgit je banyak...


bermacam-macam jenis angpau...


sempat snap tngn aku amik kuih...

6 comments:

Ahmad said...

huhuh 12 minit tu..lamenye :P
baper byk duit raye dapat :P

faidyot said...

meriah raye kat tangkak ye..
beta raye kt kl sgt x besh!!
btw ihsan nak dwet rayeee!!!!ngee~

|Ihsan| said...

Ahmad >> bese jer tuh... dpt sket jer duit...around 100 jer..

faidyot >> haha..!!meriah gaklah...
nak dwet raye dtg ler umah...

paklah said...

taon ni paklah nye duit raye sket jer.. tp paklah bersyukur. hehe

suhz said...

fuyoo.. byknyee angpowww...

|Ihsan| said...

angpou je bnyk...duit raye x bnyk..