2008-10-12

Gudluck to PMR candidate.



-esok PMR ke?
-ehh mane aku tahu aku bukan budak form 3.
-ohhh

Aku nak ucapkan Good Luck kepada semua pelajar tingkatan 3 yang menduduki Peperiksaan Menengah Rendah(PMR). Aku doakan(dalam hati) korang supaya korang sihat walafiat ketika menduduki PMR. Jaga diri korang tu.Jangan last-last minute buat hal.Buat persiapan awal-awal jangan tunggu esok pagi. Sebelum masuk dewan pekse, mintak dari tuhan supaya tenangkan diri korang. Sebelum hantar paper, semak ketas jawapan tu balik.Sbnrnye ade bnyk lg nasihat, tp aku malas nak tulis.

3 comments:

faidyot said...

not only to pmr victims..
n also to u lah!!
have faith n all d'besh
final exam tu..jgn memaen =D

|Ihsan| said...

insyaALLAH...trima kasih...

Farah Zoey said...

pmr = peperiksaan meniru rakan..
hehehe (=