2009-06-27

Tengok wayang lagi kali ni..........



TRANSFORMERS 2: The Revenge Of The Fallen.................

Citer ni memang best aku da plant sebenarnye nak tengok citer ni hari jumaat tapi atas sebab musabab yang boleh dimasuka akal plan aku ni ditunda pada hari ni iaitu hari sabtu. Balik dari skola aku terus bersiap nak pegi tgk wayang. Sampai je mbo dah ramai orang beratur nak beli tiket. Tapi dari kat rumah lagi aku dah decide beli tikiet kul 3.30 sbb klu pukul 2 punye mesti tak sempat. Beratur punye beratur dapatlah beli tiket yang diidamkan. Tak sempat pulak nak snap tiket tu. Tengok jam baru kul 2.15 so jenjalan kat sekitar Jusco buang mase main game dan lain2... Gi beli air kat Jusco then terus pegi mbo balik sbb jam dah kul 3.15.

LOL!!!! air mbo mahal la so beli la kat Jusco murah skit boleh jimat duit. Aku dahlah sengkek takde duit. Layang giler tengok citer tu smpi dah kul 6 pun tak perasan. 2-3 jam ade kat dalam panggung sape tak terkencing wei!Habis jer citer tu aku ngan mmbe2 aku menuju ke tempat yang amat indah dikala korang terase nak kencing atau pun nak 'melabur' apa lagi kalau bukan tempat yang bernama tandas dalam bahase omputih 'toilet'. Sempat gak buat sesi photoshot ngan mmbe2 aku. Akunye muke langsong takde dalam gambar so tak payah carik.



berjalan nak balik atau gi bilik sebelah??


game yang kitowg layan tadi. hahaha!!!

p/s: heroin yang dalam citer tu lah yang bakal jadik bini aku... he3 :P guaw je.

8 comments:

Luth Textile said...

memang best.. semalam aku tgk cite ni mid night,,,

Lily Rahmat said...

aq da tgk smlm!
gempak gile!
huhu XD

Intan Hanina said...

perghh.. banjer la aku plak.. nak tengoook transpomerrr..

|Ihsan| said...

alamak ien... duit da abes la... hahahaha

hans said...

haram tgok tak ajak aku....
ceit...
kata nak belanja weih...
bila lagi???

|Ihsan| said...

bile mse aq ckp nk banje ko??
wat citer je ko ni.

dir&fara said...

pehh.. sume dah tgk ni.. tak bole jadi ni.. nak tgk skang jugak!! erkkk.. tapi kat website free movie je.. hehe

|Ihsan| said...

huhuhuhuhu.... tgk wayang lg best.
screen besar. sound kuat..
hu3.