2008-12-13

Tag Dari Budak Gile.

Sebenarnye aku malas nak selesaikan tag yang korang sume bagi.Tapi aku minat nak selesaikan tag ni.Aku tggu je bile nak dapat tag ni.Akhirnya ade seorang budak gile telah bagi aku tag ni.So aku pun dengan tak semangat nye nak siapkan tagged ni.Tagged yang lain malas aku nak buat.

Do you think you are hot ?
Gile lah kalau aku hot. Sure yang dekat2
ngan aku terbakau.Xde akal btol.

Upload a favourite picture of you.

Why do you like that picture ?
Sebab gamba ni nampak muke aku cam serius n
garang.Grr!!! n gamba ni aku rase adalah
paling lawa yg penah aku edit
gune adobe photoshap.(lawa ke?)

When was the last time you ate pizza ?
Ape kes makan pizza.Jatuh standard seh mkn pizza
dah lah makanan murah.Aku rekemen korang makan
maggi lagi bagos. lagi mahal.@elyasshutt

The last song you listen to ?
Kutunggu jandamu.hahaha...@elyasswhutt macam sipot je
tajuk lagu ni.

What are you doing right now besides this ?
Mengerang menahan kesakitan luka2 aku
yang terkena baju sambil berjoget-joget.
Sipot b**i btol.

What name you prefer besides yours ?
errr...~~ntah. orang pnggl aku ihsan je.
tapi aku lebih suke orang panggil aku Tom Cruise.

People to tag ?
Xnak aku tag orang lain.Kesian~~"
StickingOutTongue

8 comments:

hans said...

lagu ku tunggu jandamu tu menjijikkan..
ko ingat muka ko garang ke?
langsung tak
haha

fateeniEqa :) said...

ah ah ah.

ak budakk gile ea ?

dasar toncitt besarr.

sepakk kang bru tau *dush2*

|Ihsan| said...

[fateen] huahuahua...pe mksd toncit tu??

[hans] aku grg mnusie...ko grg cicak.

Luth Textile said...

hahaha..
garang ke?

♥chubbycekelat ♥ said...

patot arr aq cam pena nengok bju uhh..
nie mosty pic ghaye kn?
jgn klentong!
ahahahah XD

ghost_MaR said...

ak pn br jer lps jwb tag nih ...
tp org lain bg & ak pn x suka sgt tag2 org nih ...
ak tag kt org yg pnh tag ak sbb nk bls dendam ... hohoho

fateeniEqa :) said...

ape mksd toncittt ?

bkk kmus ahh :D

huhauaaha.sengalsengal.

|Ihsan| said...

[luth] ehehehe....no komen.

[chubby] ceit. mne ko tauhu ni hah??

[ghost] oh..ye ke. yeah..kite kene jadi evil skit. bls dendam kat owg laen yg pnh aniaya kite.

[fateen] aku bkk kamus x jmpe pon...