2008-11-11

Aku Menang Contest!!!


Tak sangke aku bile aku menang satu pertandingan yang di anjurkan oleh iEn dengan sponsor beliau iaitu Jomhosting.net.Aku pun tak tahu yang sbnrnye diorg ade buat satu contest, tibe-tibe je iEn mintak email aku, die kate die nak anta kad kahwin.hahaha=) tergelak pakcik. So aku kasi je lah.Pastu bile aku bukak inbox email, aku bace satu berite yang agak mengejutkan aku jugaklah.=D

Senarai2 hadiah tu korang tak payah tahulah...hehe...Ape-ape pun aku nak ucapkan terima kasih kat iEn ngan Jomhosting.net sebab pilih aku jadi pemenang..hihihi...

Bawah ni adalah komen iEn tentang blog aku:
__________________________________________________________________

- Ihsan ( http://www.freaky-weaky.co.cc )
- Komen : Blog yang simple, kemas dan menepati citarasa remaja masa kini yang gilakan Friendster atau Myspace. Eh eh betul ke? hehe! Content yang mantap dan pandai menguruskan blog.

-
Hadiah :

a) Pembelian domain pada harga RM30 (Harga asal RM35/RM40)
b) Software
c) Ebook
__________________________________________________________________

Amat beruntung jugak lah kepada hamba ALLAH yang dapat menang no1 sbb dpt free hosting selama setahun kat Jomhosting.net.Aku dapat no2.

p/s: aku mmg nak beli domain tapi.....x kompem.=)

7 comments:

Anonymous said...

Domain tu dibuka sampai 31 Disember. Kalau xnak beli pong xpe.. hadiah lain2 tu akan diberi nanti.. sponsor tengah busy uhuhu!

|Ihsan| said...

oh...tp kalau dah beli valid die satu tahun je kan??

Sis Lin said...

tahniah Ihsan di ats kemenangan kita...sama2 kita budayakan berblog ye...study hard ye..

Anonymous said...

a'a 1 tahun..

Amir' said...

fuuhh tahniah la! jeles aku nh...
jum hujung thun nih tuka hosting~

|Ihsan| said...

adess..malas den nak tukar hosting.
pakai blogspot dah lah...hihi

Anonymous said...

suka barang free? menang hadiah percuma takde bayar2 http://kuizmenanghadiah.blogspot.com/