2008-11-04

Myspace problem.Siot.!!


Sape tahu kenapa myspace aku jadi camni.?Kawan aku penah kene camni, pastu die kate die dah tak boleh log in terus.Die buat acount baru.Cam s**l je Myspace ni ar.Kalau sesiapa yang tahu problem ni beritahu aku tau.Aku pun nak tahu gak.



Pastu jadi camni.=(

p/s:dah boleh log in balik...huhuhu=)

9 comments:

nevaltheone said...

kekadang cam2..
tenet biaselah.. kekadg x btol..
seb baik dh bleh log in balik ye...
ak tensen gile kalo pendrive yg rosak... gram2..

|Ihsan| said...

huhu....kwn2 aku pun kne camni gak semalam...

Luth Textile said...

besa la ihsan..

faidyot said...

ihsan cuak siut mespes problem..
ye rindu tetttt..haha =D

|Ihsan| said...

diam lah kamo faid....haizz..
teetttt tu sape???=)

faidyot said...

tett tu budak yg..
i nk pnggil u ehem2..


wohoho..bom mletop kang..
haha..peace boss =D

|Ihsan| said...

ehhh....plak dah...tu mende

AmirHaddatsa said...

myspace mmg kbnyakan masa dia bengong..
pecaya ar aku nh antra pngguna oldskol..
mybe bnyak sgt gmbr2 bbdk perempuan mlayu tnjuk gmbr bkn2 kat dlm tu kot?

|Ihsan| said...

hhehe...tau xpe. myspace ni bebas sngt.