2008-11-15

WTH!!! Friendster dah nak mampus!!!

Apa sudah jadi sama Friendster. haizzz..takkan korang kene hack kot.Korang tgk gamba kat bawah.Aku rasa ramai yang kene camni.bukan rasa lagi lah. dah memang pun.sengal gile friendster.Aku ingatkan diorang buat maintanance biase-biase, rupe-rupenye diorang ada masalah besar.Kawan aku tinggal 3 je.Dulu ada 100++.malas aku nak add kwn2 aku balik.
Kesiankan kat sape yg ada kwn sampai beribu-ribu, penat je korang kumpul, pastu ilang cam tu je.

(mesej ceria dari friendster.)

(lepas aku tgk sume ni trus dah tak ceria)

p/s: kalau ni server aku, aku tutup terus.=) hehehe..

8 comments:

Eleven to 2nd. said...

alamak, akak nye tinggal 2 jer..
****..

|Ihsan| said...

ahahahaha....ihsan nye lg bnyk dari akak...3 je..hahaha

- m!ss_yaNa - said...

fs gler....
tensen aku...
aku punyer kwn tinggal bape ntah..
xleh nak bukak..
huk3.. ~~

|Ihsan| said...

hahaha...sabar jer lah...xyah lah maki2 fs tu...

doku said...

fs sengal..kejam..dan x bhati perot..best gler kutuk fs..haha

iEn said...

aku lagik laa... xleh nak bukak langsung


ERROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://friendster.com/

The following error was encountered:

* Access Denied.

Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.

Your cache administrator is webmaster.


p/s: kahkahkah!

|Ihsan| said...

hahaha...iEn siap ltk error die kat sini..

ghost_MaR said...

sian kt ihsan ...
sib baik ak x pnh wat account2 myspace , facebook , hi5 , friendster & etc ...
lg2 smbg study kt UiTM , kadang2 dpt msk server tuh ... kadang2 x ... nasib baik blogspot steady blh d'access ... ( UIA x bg access blogspot )
huhuhu